Even voorstellen..

Mijn naam is Laura Vogel, vandaar de naam ‘The Social bird’. Want ja, met zo’n achternaam kan je niet anders dan creatief zijn. Maar je mag me verder gewoon Laura noemen hoor (dat doe je gelukkig toch wel).

Ik ben 21 jaar oud en geboren in het Zuid-Hollandse Gorinchem maar getogen in een klein dorp ernaast genaamd: Hardinxveld-Giessendam. Waarschijnlijk zegt dit je niets, tenzij je regelmatig in de file staat (knooppunt Gorinchem: #altijdfile).

De afgelopen vier jaar heb ik tijdens mijn studie Commerciële economie op Avans Hogeschool, bijbaan als verkoopster bij Etos en stage op de marketing afdeling van Hans Anders, een passie ontwikkeld voor alles wat met marketing en commercie te maken heeft. Verder ben ik me momenteel aan het verdiepen in  de wereld van online marketing omdat ik ervan overtuigd ben, dat hier de toekomst ligt!

Dat brengt je dus op mijn blog: ‘The social bird’, want in deze blog staat dit onderwerp centraal. Ik behandel meerdere online marketing instrumenten en licht toe hoe deze geïmplementeerd kunnen worden. En…. ik hoop je natuurlijk te kunnen inspireren en motiveren om meer met online marketing te gaan doen!

Want zoals Michael S. Hyatt, voormalig CEO van Thomas Nelson Publishers, het zo mooi zegt:”Marketing is really just about sharing your passion!”

 

 

 

 

 

Geef een reactie

